Az egyes dokumentumok példány adatainak (lelőhely, elérhetőség) megtekintéséhez kattintson a gombra!
A dokumentum részletes adatainak megtekintéséhez kattintson a gombra!
SZAKIRODALOM | ||||||
SZERZŐ : CÍM | RAKTÁRI JELZET | SZAK ÉS ELÉRHETŐSÉG | ||||
Elszeszer Valéria: Versek a középiskolában : elemzésvázlatok | (810 E 43) | irodalomtudomány általában | ![]() ![]() |
|||
SZÉPIRODALOM | ||||||
SZERZŐ : CÍM | RAKTÁRI JELZET | ELÉRHETŐSÉG | ||||
Lator László: A világirodalom legszebb versei | (V 87) | ![]() ![]() |
||||
Faludy György: Test és lélek : A világlíra 1400 gyöngyszeme : Faludy György műfordításai | (F 14) | ![]() ![]() |
||||
Horatius Flaccus, Quintus: Horatius költeményei : ódák és epodoszok : Művek (vál.) | (H 81) | ![]() ![]() |
||||
Horatius: Ódák és eposzok : Egyetemi tankönyv | (H 81) | ![]() ![]() |
||||
Tornai József: Az idő lovai | (I 13) | ![]() ![]() |
||||
Szerb Antal: Száz vers : Görög, latin, angol, francia, német, olasz válogatott költemények eredeti szövege és magyar fordítása | (SZ 39) | ![]() ![]() |
||||
Kosztolányi Dezső: Válogatott versek és versfordítások | (K 74) | ![]() ![]() |
||||
Horatius Flaccus, Quintus: Ódák : Carmina | (H 81) | ![]() ![]() |
||||
Horatius Flaccus, Quintus: Horatius összes művei : Művek | (H 81) | ![]() ![]() |
||||
Művelődéstörténeti szövegek | (M 99) | ![]() ![]() |
||||
Kosztolányi Dezső: Idegen költők | (K 74) | ![]() ![]() |
||||
Kálnoky László: A lehetséges változatok : Válogatott versfordítások | (K 13) | ![]() ![]() |
||||
Illyés Gyula: Nyitott ajtók : Összegyűjtött versfordítások | (I 39) | ![]() ![]() |
||||
Hajnal Anna: Hajnal Anna összegyűjtött művei : Művek | (H 13) | ![]() ![]() |
||||
Devecseri Gábor: Arany lant | (D 59) | ![]() ![]() |
||||
EGYÉB DOKUMENTUMOK | ||||||
SZERZŐ : CÍM | DOKUMENTUM TÍPUS | ELÉRHETŐSÉG | ||||
Sebő Ferenc: Pannon freskó | HANG | ![]() ![]() |
||||
Lator László: Világlíra 1. | HANG | ![]() ![]() |
||||
Sebő Együttes: Rejtelmek | HANG | ![]() ![]() |
||||
Sebő Ferenc: Galagonya : Énekelt versek | HANG | ![]() ![]() |
||||